Jag har ju glömt att visa...









Kläderna som Lija fick av farmor och farfar. Lindex började med halva reapriset innan helgen, massor av fint till vrakpriser. Lija fick jättefina kläder. Supersöt vit kofta och randiga strumpbyxor från FIX. Koftan har jag kollat på tidigare då den är så tunn och smidig. Oftast är hon så varm att en tjock kofta inte alls funkar inomhus.
Bruna, fodrade manchesterbyxor och en söt, blommönstrad body från FIX. Bodies går det åt massor, jag använder oftast minst två per dag och de från FIX är i underbar kvalitè.
Jackan passar perfekt till våren med sin pälskantade krage och likaså västen. Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar jackan starkt! Superfin ju!=)

2009-01-26 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0