Kurvan pekar uppåt



Jadå, hon fortsätter att växa som bara den. Nu har hon gått upp 440 gram på ungefär två och en halv vecka. Hon faller inom kurvan men högt på den och över medel. Vår duktiga "lilla" tjej!  Vi fick en sen eftermiddagstid för sprutorna så N kan följa med mig. Det känns bättre så eftersom att jag är ganska spruträdd.
Efter Bvc gick vi en liten promenad och sedan hamnade vi på Lindex, hittade en söt liten mössa med hjärtan på för tio kronor och underkläder till mig. Handlade lite inför middagen på ICA och köpte nagelsax till Lija på Apoteket. Naglarna växer ju som ogräs. Hur jag ska kunna klippa dom blir ett senare problem - kanske när hon sover?
Idag har hon haft en toppendag. Hon har varit på ett riktigt solskenshumör och pep inte ens när jag krånglade på henne ytterkläderna och packade ner henne i vagnen, och det gör hon ALLTID annars. Så vi har haft en riktigt mysig dag jag och hjärtat. Nu kommer snart pappa hem så vi ska börja lite med middagen, bondomelett serveras det ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0