Lija 10 veckor & Migrän


           
Lija idag innan vi la oss och slumra. Body med Bambi från HM, velourbyxor HM ( present av mormor ) och strumpor med Hello Kitty också de från HM.

Idag har jag haft värsta migränanfallet. Jag har haft svårt att se, det liksom flimrar för ögonen.  Det händer typ en eller två gånger om året att jag får det och nu var det dags. Självklart skulle jag få det nu när man är ensam hemma. Som tur är så har Lija sovit i stort sett hela eftermiddagen så jag har kunnat släcka ner och legat under en filt och blundat. För att sova är helt omöjligt när det blir så här. Ingen alvedon har jag hemma heller så nu måste jag ut och köpa alvedon för nu står jag inte ut längre. Tur att jag har nära till Apoteket ( drygt två minuter ). Men det är ju lite logistik att komma iväg ut med en liten. Tack och lov att det är jag som är dålig och inte hon iallafall. Snart kommer N hem också och kan fixa lite mat och ta hand om hjärtat.
Nu ska jag inte sitta framför datorn mer så att det blir värre igen. Måste köpa blöjor också kom jag på nu så det får bli en sväng på ICA också.
Lija blir förresten tio veckor idag - onsdagsbarn och skorpion är hon. Mamma och pappa älskar dig massor!

" ONSDAGSBARN får lida ont, men kärt besvär. Den som är född på en onsdag, har i regel snabb uppfattningsförmåga, är intelligent och läraktig, men kan också vara ganska självsvåldig ".

Kommentarer
Postat av: Anette

Så fin bambibody!

2009-01-14 @ 22:16:46
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0