Lijas första bok


   

Jag köpte den här boken till Lija när hon var nyfödd. Trots att jag har bloggen med alla minnen och bilder så tycker jag att det är så himla fint med de här klassiska böckerna. Har suttit och skrivit lite i den ikväll och hjälp vad tiden går fort. Tur att man kan spara alla fina minnen man får på olika vis.
På en av sidorna ska man göra avtryck av en hand och en fot. Jag måste köpa någon färg som man kan använda sig av. Man kan sätta in en liten hårlock också. Hm, får nog vänta ett tag med den tror jag, finns liksom inte så mycket att ta av ännu. Ändå har hon mycket hår tycker jag. Fast hon har mindre nu än när hon föddes. De har skavts av där bak mitt på huvudet och fram för att hon ligger och hackar i madrassen - lilla hacke.
Så mitt tips till er med små bebbar är en sådan här bok. För det är så fint att bläddra i och spara konkreta minnessaker i. Jag har till exempel sparat våra armband från BB och klistrat in, gratulationskort och kvitton på vad N handlade då vi låg på BB. Jag köpte min i leksaksaffären, den kommer från Kärnan och kostade 99:-.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja en sån lär jag skaffa mig! Trodde nån skulle köpa en sån till hon föddes men icke..Har dock en bok"första tiden som mamma och pappa"

2009-01-06 @ 10:43:55
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0