Mamalyx



Nu har jag vaggat Snorklan till sömns, hoppas jag och parkerat N framför tvspelet så nu ska jag ha en liten stund för mig själv med nya numret av Sofis mode, lösgodis och Brämhults äppeljuice til det.
Bara för att jag skrev det så vaknade hon till och började gny lite.

Så nu har jag vaggat lite till. Fast somna ville hon inte så nu sitter hon i babysittern. N snackar med henne och busar.
Jo tidningar var det. Vet inte hur mycket pengar jag lägger på magasin varje månad men en hel del är det. Jag älskar att köpa och läsa tidningar. De är nästan heliga för mig och det är viktigt att ingen annan läser de före mig. Fjantigt va? Sen jag blev gravid så har jag ju ytterligare en genre tidningar att lägga pengar på - mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0