Nattspöke

Inatt har vi varit uppe och suddat igen då. Tror inte hon kom till ro förrän klockan var nästan fem!! Bökade och stuffade runt. Så fort jag försökte lägga henne i hennes säng så vaknade hon. Spelar ingen roll hur tungt hon sover innan på mitt bröst eller bredvid mig, så fort jag flyttar henne så vaknar hon och skriker. Så så har vi hållt på hela natten. Så fort hon vaknar och börjar skrika så får man ju börja om från början igen med mat, gos och vaggning.
Det enda som verkar gälla är att hon vill ha närhet - hon är en riktig liten mammagris min älskling. Ska bara ligga på eller hos mamma hela tiden - hon har ett stort närhetsbehov och snuttbehov. Självklart ska hon få det också så nu slutar jag försöka få henne att sova i sin säng om det inte går. Hon får ligga hos mig. Det är ju samtidigt väldigt mysigt med såklart även om jag sover väldigt dåligt med henne på mig. Men då får jag helt enkelt prioritera bort annat på dagtid som jag vill göra då hon sover och ta en nap själv. Om det är så hon vill ha det och det hon mår bäst av så ska hon också få det!

Inatt var N väldigt förstående och hade henne sovandes på sitt bröst det första tretimmarspasset. Han är iochförsig alltid förstående och har henne ofta på natten med men det är inte alla gånger hon går med på att ligga hos pappa. Så fort hon får syn på mig så har hon bara en enda sak i huvudet och hon ger sig inte förrän hon får komma till mig då.
Men så småningom blir hon nog pappas lilla flicka ska ni se....

Jag har ägnat förmiddagen åt att lägga upp lite annonser på Tradera samt budat på lite smått och gott. Nu ska jag försöka få lite gjort medans Snorklan sussar sin nap. Bland annat borsta tänderna tror jag bestämt - inte hunnit det ännu!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Måste vara jobbigt sådär i början på nätterna... Usch för att inte få sina 8 h =( MEN hon är söt som socker så jag antar att man mår rätt bra trots bristen på sömn.



Ha en bra kväll/natt! Kraam Katta

2009-01-08 @ 22:28:06
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0