På önskelistan

                    

På önskelistan/inköpslistan till Lija härnäst står en sådan här Bumbostol i rosa. Eftersom att hon är så pass stadig i nacken, och det blir bättre dag för dag så kan hon snart sitta i den. Perfekt sen vid fyra månaders ålder då vi ska börja lite smått med smakportioner. Hon vill ju så gärna upp och sitta och speja nu, vill inte alls halvligga i babysittern alla gånger. I den här kan hon ju sitta helt upprätt i med stöd för ryggen. Jag har sett att de bland annat finns på Babyland fast inte i rosa. Men det kanske kan vara klokt att köpa en grön istället för eventuella framtida syskon kanske inte passar så bra i en rosa... Nej jag vill ändå ha en rosa, rosa får det bli.

Hittade en hemsida som har den i rosa samt även det smarta lekbordet till. Stolen kostar 449:- och lekbordet till 125:-.
Fast ju mer jag tänker på det dessto vettigare är det nog att köpa en grön. Grönt är ju trotsallt min favoritfärg efter rosa så det skulle ju kunna funka...

Kommentarer
Postat av: carro

http://annasbabyshop.jetshop.se/default.aspx



vet inte om dom har bordet dock

2009-01-13 @ 19:50:32
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0