Simmare


Bilden är beskuren - originalet passar bättre i familjealbumet. Trots vattenstämpel så vågar jag inte publicera vilka bilder som helst på älsklingen.

Nu är vi nybadade och har tänt massa ljus. På bilden tränar vi på att flyta, jag håller henne bara lite lätt i ena armen. Hon är helt avslappnad och flyter i vattnet. Hon har totalt fokus på mig och ögonkontakt hela tiden, ja det syns nog på bilden. Hon tycker verkligen att det är hur mysigt och härligt som helst. Hon verkar kunna bada i evigheter - vill inte gå upp. N ska strax börja med middagen men jag tror visst att jag måste springa iväg till ICA en sväng. Fick enorma cravings efter dumlekolor och ädelost. Inte i kombination då men ädelosten passar bra till fläskfilén som vi ska ha till middag i någon form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0