Sleeping Beauty


En halv katt fastnade visst på bilden.

Vi har alldeles nyss kommit in från en liten promenix i mörkret. Lija sover gott i liggdelen till sin vagn halvt ute på balkongen. Hon sover jättegott i friska luften. Vi var förbi Apoteket och handlade lite på vägen hem. Tvättservetterna är i kraftigt men mjukt papper som jag blöter och använder istället för våtservetter hemma. Det funkar jättebra och så slipper man använda de parfymerade varje gång. Vitaminer är extra viktigt då man ammar och lypsylet är den enda sorten som fungerar tycker jag.
Grodan som hänger på hennes liggdel är en speldosa från Espirit. När hon har tröttnat  i affären eller när hon ligger och väntar på att vi ska gå ut så drar jag upp den och då blir det knäpptyst. Nu ska jag fortsätta sortera kläder medans hon sover.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det är ju perfekt att hon sover gott ute så att hon får frisk luft. Problemet här hemma är att Felicia somnar så fort hon lägger sig ute i vagnen så jag behöver aldrig gå med henne... vilket jag egentligen skulle behöva ;)

2009-01-13 @ 10:05:05
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0