Sneak peak på Lijas rum

Här kommer lite bilder på Lijas rum som ännu inte är helt färdigt. Hennes rum ligger vägg i vägg med vårat sovrum på övervåningen. Tidigare använde vi hennes rum som kontor. Kontoret har nu flyttat ut på vårat "loft". Vi har etagelägenhet och kallar övervåningen som är som ett enda stort allrum utan väggar för loftet.
Vårat sovrum går i vitt och grått med detaljer i grönt. Så blir också grunden i hennes rum. Med en hel del inslag av rosa skulle jag tro.
Vi är så himla nöjda med hennes tapet. Alla djur går liksom i varandra. Tanken är att hon så småningom ska få måla på sin vägg och färglägga alla djuren.



               

           

Där kläderna hänger, bredvid skötbordet, har vi i vanliga fall en spjälsäng står men den har vi nu på nedervåningen bredvid soffan. Den andra sängen står i sovrummet bredvid min sida av sängen. Så här ser Lijas hörna ut i vårat sovrum.



Kommentarer
Postat av: Annika

Så fint!=)

2009-01-06 @ 10:46:56
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Anette

Så fint, gillar starkt den söta tapeten! Vi bor i hyreslgh och jag har tröttnat på den sedan länge men hittar inget nytt som vi vill flytta till. Har ju dock 80 kvm nu så det är ju ingen superbrådska, vore dock skönt med nytt ställe innan den lille kommer...



PS. Tack för gratulationen! Kul att du gillar min blogg men känner inte till att jag "försvunnit"?! Jaja, ha det bra ;)

2009-01-08 @ 19:52:03
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0