Söndagsstatus

Idag är vi varken bättre eller sämre. Både bra och dåligt med andra ord. Lija vilar nu. N har precis kommit hem. Han har varit och flashat vårat Xbox så nu kan vi spela brända spel. Han var också till Barkarby och köpte brännbara skivor så nu ska det brännas och spelas för fulla muggar!

Natten var lite bökig. Hon somnade inte förrän klockan fem imorse och då på mitt bröst och så sov vi till klockan halv nio tror jag. Sedan kunde jag mata henne och flytta henne till sin säng.
Måste fråga på Bvc när man kan börja styra deras dygnsrytm lite. Frågade tidigare men då fick jag till svar att de reglerar det själva. Men det tycker jag då inte att hon gjort.
Vi ska dit på fredag och väga och mäta. Ska bli spännande att se hur mycket hon har vuxit. Sist vägde hon 5340 gram men det var ju den 15 december. Gissar att hon väger över sex kilo nu - bara två månader gammal så hon är modell större. Drar storlek 68 nu på kläder. Men hon är så fin och ser så välmående och go ut. Babyhull är ju för sött!



    

Bilder från igår natt då Lija inte ville sova. Ligger som en stor tjej på pappas arm och tittar på datorn. Många sådana stunder kommer det bli. Älskade Lija.

Kommentarer
Postat av: Annika

Måste vara nåt VÄLDIGT spännande hon tittar på. Kolla blicken liksom!HAHAHA

2009-01-04 @ 18:02:36
Postat av: Emma

Hans eller hennes? Hahaha

2009-01-04 @ 18:23:23
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: mormor

ögon som tefat..kollar dem skräckis eller???pussss.

2009-01-07 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0