Morgongympa & Happy Friday




       


Idag har hon Lindex från topp till tå. Julklappar från farmor och farfar.

Morgonen startade med gympa i babygymet. Hon har inte varit så intresserad av det tidigare eller ja hon har varit för liten för att uppskatta det och kunna ligga längre stunder där men idag gick det bra. Jag la henne på rygg och möblerade om lite bland djuren och satte på musiken som plingar i gymmet. Hon låg där och spanade och försökte sträcka sig efter bestarna i säkert en halvtimme innan hon ansåg det färdigtränat och somnade helt utmattad mitt i träningen.
Så fredagen började med nya framsteg. Vår duktiga tjej!

Natten har också varit jättebra. Kanske börjar hon äntligen få koll på natt och dag? Hon somnade iallafall gott hos mig innan tolv igår och sov fram till tio idag. Givetvis åt hon ett par gånger under natten men då somnar hon om direkt igen. Nästan så att hon äter i sömnen. Så idag känner jag mig hyfsat utvilad. Dagen ska ägnas åt städning i den mån jag hinner. Tråkigt en fredag men nödvändigt. Jag vill ha rent och fint inför helgen så vi bara kan njuta och umgås. Ikväll missar jag inte Let´s Dance som ses tillsammans med en god middag och färskpressad juice från Brämhult såklart. Nu blir det en promenad i det fina vädret. Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0