Törstig Mama



Man blir extremt törstig då man ammar, man får se till att ha dricka bredvid sig hela tiden. Hela min graviditet så var jag helt galen i frukter och färskpressade juicer. Den goda vanan har jag fortsatt med så jag dricker ingen annan juice än färskpressad.  Det är ju faktiskt det bästa då det inte är något tillsatt socker.Idag fick det följa med ett par Cola Zero från affären också. Däremot undvek jag koffein när Lija låg i magen.  Så ikväll har jag laddat upp inför Let´s Dance. Ska bli spännande att se Blondinbella. Jag tycker hon är en otroligt duktig, företagsam och driven person som har lyckats fösa in sina miljoner. Det är hon väl värd.

Kommentarer
Postat av: carro

Har för mig att man inte bör dricka light dricka när man ammar, tydligen går aspartamet över i bröstmjölken och det är cancerframkallande..



Kolla gärna upp det!

2009-01-09 @ 23:21:49
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0