Vårnyheter

   
   
Jag hittade massa fint hos Polarn & Pyret som jag skulle vilja ha i Lijas garderob. Här är en del av de jag gillar just nu och vi får väl se om det hittar hem till oss en dag. Den blårandiga "Madickenklänningen" har jag letat länge efter i Lijas storlek men den har hela tiden varit slut, suck. Men man kanske springer på den en vacker dag i rätt storlek, tycker den är ljuvligt gammaldags fin.
Den mörkblå klänningen/tunikan ser ut som en perfekt hemmaklänning. Den skulle jag matcha med rosa kalasbyxor och en rosa liten kofta - marint och rosa är otroligt snyggt ihop. Både starkt rosa och babyrosa funkar till tycker jag.
Den röda koftan skulle jag välja i grått som den också finns i. Jättesnygg modell och passar både över klänningar och för sig som en tunika med strumpisar.
Jackan är den ultimata jackan, PoPs skaljacka. Den vill jag ha i rosa, men den är ganska dyr så den väntar vi med till dess att jag vet vad hon har för storlek i vår.
Det fanns massor av nytt och fint men jag kan ju inte ta med allt. Deras basplagg är ju också superfina, strumpbyxorna är de bästa för de tål tvätt efter tvätt utan att bli noppiga som en del andra blir direkt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Söta plagg!

2009-01-19 @ 16:40:26
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: veronica

hej !!!

så snygga kläder, ibland önskar jag att jag hade en liten bäbis jag också kunde få klä i coola kläder, men ......nej det räcker med mina 2 stora barn.

Gillade den gula jackan skarpt!!!

KRAM

2009-01-20 @ 08:03:38
URL: http://www.nagelkojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0