Ytterligare ett Traderafynd!



Jag har ju inte visat er mitt senaste klipp på Tradera. En rosa, ny jeanskjol från Polarn & Pyret i storlek 68. Med frakt inräknat så kostade den totalt 52 kronor att få hem i brevlådan. Jättesöt är den men fortfarande lite stor trots att hon har storlek 68 nu fast deras grejer är lite större i storlekarna. Men den har hon snart vuxit i.

Imorgon ska vi ge oss på att åka tåg för första gången. Vi har blivit bjudna hem till min vän Lina och hennes söner Leo och Joar i Hallstahammar. Joar är bara drygt två månader äldre än Lija medans Leo är strax över två år. Så imorgon bitti halv tio ska vi med tåget till Västerås, där byter vi till tåg mot Hallstahammar. Jag är på strålande humör här hemma, det ska bli fantastiskt kul. Så himla längesedan vi sågs, vi har inte träffats sedan vi flyttade från Västerås tror jag. Lina och hennes man har köpt hus i Hallstahammar så det ska bli jättespännande att se hur dom har det.
Jag hoppas att premiärturen med tåg också ska fungera smärtfritt. Men någon gång måste vara den första så det är bara att övervinna rädslan och göra det. Nästa gång är det säkert inget läskigt alls bara man gjort det en gång. Får bara hoppas att folk är vänliga och hjälper en av och på tåget med vagnen.

Nu har jag skurat och städat hela köket medans Lija lekte med pliriga ögonen i sin babysitter. Roligt för henne och skönt för mig att hinna med litegranna. Hon är på ett kanonhumör idag med så vi har haft en jättemysig dag.
Funderar lite på vad vi ska ha till middag, kanske ska slänga ihop en paj med salami, brie och paprika det var ett tag sedan. Eller kanske lasagne, ska checka vad vi har hemma så kanske vi slipper gå till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0