Jane i djungelskorna





Lija provar sina nya gummistövlar igår.

Igår spenderades hela dagen i Uppsala. Tanken var att vi skulle göra en mysig utflykt, shoppa de som behövs för att få Lijas rum lite mer färdigt och att äta gott. Allt det nämnda hann vi med plus lite till.

Vi började med det nybyggda IKEA varuhuset i Uppsala. De var inte alls mycket folk en varm och solig dag som igår, skönt. Vi lunchade och strosade runt och fyllde på med grejer till Lijas rum. Jag ska visa vad i ett senare inlägg.

Åkte sedan vidare in till stan där jag hittade lite smått och gott på rean. VI köpte bland annat en skaljacka till Lija till hösten på Polarn & Pyret samt ett par fotriktiga gummistövlar. Stövlarna kommer nog väl till pass en regnig dag snart eftersom att hon redan nu ska gå vart vi än är.

Så nu saknas bara en fleecejacka och svarta skalbyxor så är höstoutfiten kirrad.

Nu ska jag äta sen middag. N har snickrat ihop en kasslergratäng med två av mina favoritingredienser - broccoli och champinjoner.



Rosa skaljacka storlek 86, nu 485:- ( ordinarie pris 695:- ).





Väldigt välgjorda och "gåvänliga" gummistövlar i storlek 20, de satt perfekt, till halva priset 95:-.



Matchar dessutom jackan.



Skön body 70:- ( ordinarie pris 145:- ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0