Nytt till Lijas rum



Rolig matta till Lijas rum samt pallar i fin rosa färg. Det ska även komma bord samt stolar i samma rosa ton till hösten, på allas vårt IKEA såklart.

Igår var vi till Barkarby och uppdaterade Lijas vagn med lite detaljer. Bland annat en dyna från Mac Laren som både passar i hennes Quinny Speedi och Mac Laren vagnen. Hittade också ett superbra solskydd som även det passar till båda vagnarna. Har saknat ett riktigt funktionellt solskydd men nu hittade vi det. Har inte fotat det ännu ska göra det när det sitter på istället.

Idag blev en riktigt soft dag. Jag har varit megatrött och sov ända till efter tio idag. La mig dessutom två timmar på eftermiddagen och laddade batterierna ännu mer. Välbehövligt och så skönt.

Har fixat lite på Lijas rum, jag köpte två ljusrosa minirosor och planterade i de fina krukorna från SIA. Det börjar bli så sött på hennes rum nu.

Hjärtat sover nu efter välling och en halv smörgås. Hon traskade in till sovrummet gång på gång när N var ute och gick med henne. SIsta gången la hon sig platt på sängen och bara väntade på mig. Hon brukar gå bort dit när hon är trött och hungrig och så säger hon mmammmammmammamma. Kloka lilla unge!

Här blir det allsång denna tisdagskväll tillsammans med Marabouchokladen med jordgubbar i - den skapar cravings!



Rolig och lite klurig kulram från IKEA.



Påslakanset som var till halva priset nu, det går alltid åt och förvaringsbackar som ska hänga under ett hyllplan.



Blomkrukor från SIA och fotoalbum från Åhlèns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0