På väg



På väg ut - balkongen is the place to be. Förmodligen för att man får bada däreute och rafsa i alla blomkrukor.




Ojoj, hett hett! Nu hoppas jag att det blir regn till helgen så att ni slipper mitt klagande. Det vore riktigt skönt.
Dagen har sett ut som de tidigare dagarna denna vecka. Bad på balkongen för den lilla människan, hon tycker det är så svalkande och skönt. Så har vi busat, lekt och gått en kilometer inomhus ungefär.

Jag gjorde god lunch av färskpotatis som blev över igår. Potatissallad med gurka, fetaost, tomat, rödlök och sallad. Slog på en vitlöksvinegrätte, till det hade vi grönskas och kalkonbiffar. Somrigt och gott!

Tyvärr har min huvudvärk kommit tillbaka så jag ska försöka vila bort den. Vi har nyss svalkat oss med chokladglass, Lija är tokig i det. Fast hon får bara smaka en pyttepyttesked av mig.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas huvudvärken försvinner, men det är väl tyvärr värmen som gör sig påmind...

2009-07-02 @ 15:04:43
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0