Se upp - här kommer jag!





Häromdagen kom hjärtat åkande runt hörnet, med en TVÄTTSTÄLLNING! Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. När hon märkte att jag skrattade så gott så började hon också att tokskratta och puttade på den ännu mer. Hon hittade på den i hallen och lyckades manövrera den runt hörnet och ända ut i köket. En sträcka på totalt tio meter cirka. Tokfia!

Efter en dag full av aktivitet och stimulans så somnade hon, som vanligt numer, omkring klockan åtta efter välling med pappa och kvällsbad.
Jag har käkat chokladglass med skivad nektarin till, dricker naturellt, iskallt mineralvatten och sneglar på Watchmen som N kikar på. Malin Åkerman är en av skådespelerskorna bland annat, men den hamnar nog inte bland mina favoritfilmer...

Jag ska nog snart ta ett långt bad, tvätta håret och pyssla om mig lite. Hade lite planer för kvällen, rensa och plocka, men jag tror jag bara ska slappa. Jag känner mig fortfarande ganska matt och orkeslös trots att värmen har tagit en liten time out. Det känns lyxigt att vi är båda två hemma nu för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0