Trött Trött Trött



Lija sover med sin nya sovkompis. Mysig kanin från Teddykompaniet som jag köpte på hotellet i Kolmården. Jag hoppade över alla souvenirmjukisar på Kolmården och köpte denna istället. En ny favorit hemma hos oss.

Idag är ingen vidare bra dag. Vaknade med huvudvärk och den hänger fortfarande kvar trots intag av flera liter vatten samt en huvudvärkstablett.
 Blä för denna migrän som kommer ungefär två gånger om året. Det kombinerat med extra trötthet och en trasig tvättmaskin som kommer att kosta oss strax över 2000 kronor i semestertider gör att man helst vill gå och dra täcket över huvudet igen.

Men men, det kan hända värre saker och jag är trots allt lycklig och glad att jag inte är själv hemma en dag som denna.

Idag hade vi tänkt åka till Parken Zoo i Esklilstuna. Farmor och farfar ska också med men de fick lite förhinder idag och tur var nog det så som jag mår. Hoppas att det blir av en annan dag i veckan.

Nu ska jag försöka vila en stund tillsammans med Lija och sedan gå ut och träffa Maritha och Emilia en stund ifall huvudvärken släpper.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej

Vilken liten sötis.

Angelica!

2009-07-22 @ 22:03:51
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0