Juli



Vår lila fina knubbsäl.

Äntligen juli och semestermånad!
 Imorse när vi gick upp så var det dessutom mulet och blåste in svala vindar från balkongen. Men nu är det tyvärr, ja jag säger tyvärr, lika hett igen. Idag har jag huvudvärk och känner mig ännu mer trött på värmen. Ett par dagars paus med regn är vad jag behöver nu.

Lija somnade halv åtta igår kväll, sov till åtta idag. Fast idag känner jag mig ändå trött så när hon tar sin lite längre vila på eftermiddagen ska jag försöka lägga mig i värmen jag med. Hon vilar nu men det brukar alltid bara vara 30 minuter exakt, på minuten varje gång. Jag skulle bli väldigt förvånad om det blev på något annat vis.

Idag går N förmodligen på semester också, fasen vad härligt det ska bli. Mysigt att få vara hemma alla tre i hela fem veckor, ja lite mer till och med.

Nähe nu vaknade hon redan, vilade bara 17 minuter. Koppen med kaffe hann jag iallafall få i mig. Man får vara glad för det lilla. Sälen ska få plaska lite i poolen nu.



Leker i skåpet med plastburkar i köket medans jag diskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0