Slappa semesterfirare





Spanar på de andra barnen i lekparken på eftermiddagen idag.

Lija bestämde sig för att dagen skulle starta redan klockan fem imorse. Jag förstod att det var magen som spökade så vi gick upp. Mycket riktigt var det magen som bekymrade henne så när det bestyren plus ett bad med pappa var avklarat hade klockan hunnit bli sju. Vi la oss allihopa och somnade en timme till. Vad härligt det är med semester!

Vi har haft tråkigt väder här idag men på eftermiddagen sprack det upp så då skyndade vi oss iväg till lekparken. Succè som vanligt och hon sprang efter de andra barnen konstant i en timme. Hon gungade lite också men hon hade inte ro till det för hon var tvungen att ha koll på de barnen hela tiden. Skrattade och log när hon gick omkring alldeles nöjd med livet.
Tänk att så lite kan göra så mycket.

Nu sover hon gott sedan halv åtta, vi tittar på minnesgalan för Michael Jackson och äter svenska jordgubbar från Finneröjda som nu kostar 20:-/ litern. Mumsigt med chokladglass till, det är min semesterlast de!














Kommentarer
Postat av: Anette

Så go hon är på bilderna i gungan ;)

Låter smarrigt med gubbar o glass!

2009-07-07 @ 22:44:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hej!



Jag hittade ett av dina gamla blogg-inlägg där det stod att ni varit på babymassage och babyrytmik i sundsvall. Vem var det som ordnade det? Jag håller på och kikar runt lite. Skulle vilja börja på det med min dotter.

2009-07-08 @ 10:57:25
Postat av: Emma

Sundsvall? Nej då tror jag att du missuppfattat något eller har jag skrivit fel någonstans?

2009-07-08 @ 13:26:23
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Vilken fin blogg du har. Din söta dotter är en månad yngre än min son Noah som blir nio månader idag :-)

2009-07-08 @ 17:37:15
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0