Vädergudarna måste ha hört mig



Vi trotsade värmen och gick ut igår eftermiddag. Vi höll oss dock i skuggan.

För att idag vräker regnet ner och det sveper in svala vindar genom balkongdörren - LOVELY! Så himla välbehövligt. Det kommer en åskknall emellanåt också och då kutar katterna i samlad trupp uppför trappan, vilka fegisar.

Idag ska jag försöka ta tag i sådant som jag inte orkat göra i värmen. Lite samtal som ska ringas, tvätt som ska vikas, dammsuga och städa badrum. Men jag känner mig mycket piggare nu när temperaturen sjunkit några grader.

Jag skulle vilja komma iväg till IKEA någon dag och köpa ramar. Jag fick hem flera förstoringar igår, bland annat en bjässe i storleken 60x40 centimeter. Jag ska ge bort några stycken inramade, och några ska jag ha kvar till min fotovägg. Jag måste också köpa en tavellist, eller snarare tre, på IKEA.

Nu - frukost!



Denna bild är det som jag har beställt förstoringar utav bland annat.


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja sista bilden är för ljuvlig på Lija ;)

2009-07-03 @ 10:37:50
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0