Ååååhhhh äntligen funkar det att ladda upp bilder!



Emilia och Lija premiärgungade igår.



       

Utebliven blogg igår dels på grund utav det fina vädret och dels för att jag inte lyckades ladda upp bilder de gånger jag försökte. Det verkar som om att blogg.se hade någon allmän störning.

Vi var ute hela dagen igår och njöt av solen tillsammans med Maritha och Emilia. Tjejerna premiärgungade och vi åt lunch i gräset. Hur mysigt som helst.

På vägen hem pajade däremot Emilias vagn och vi lyckades inte laga den på plats så Maritha fick bära hela ekipaget hem till mig och sedan låna vår vagn hem.

Skrutt och jag ska åka in till stan idag tänkte vi. Strosa runt och kolla lite, äta lunch och sedan möta upp N som jobbar halvdag. Jag skulle behöva ett par sandaler till henne och kanske kan hitta ett par på rea eller så.
tyvärr blir det bloggtorka hela dagen idag med men jag ska försöka ta igen det ikväll ifall blogg.se samarbetar det vill säga...







Maritha meckar med vagnen, jag fotar och skrattar åt förödelsen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så söta tjejer!

2009-06-18 @ 12:34:15
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0