Blä vilket väder!



Kissarna tycker också att det är tråkigt med regn. De har ockuperat Lijas liggdel till vagnen och bilstolen.

Nu är jag heligt trött på detta regn! Man kan ju inte göra någonting, visst det är mysigt att lulla runt hemma men idag var vi sugna på att göra något. Hade tänkte gå till lekparken så Lija fick gunga och leka i sanden men knappast i detta väder. Hoppas det blir sommar på riktigt snart.

Jag fick sovmorgon ända till klockan elva då jag vaknade av mig själv. Riktig mammalyx de, men jag hörde hur den lilla rackarungen testade N och trotsade och körde med honom. Så han fick sig en match på morgonen.
Hon har börjat testa oss rejält och skriker på ett annorlunda sätt ibland, envis och listig den lilla busen. Så bara gapskrattar hon när vi kommer på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0