En mus i vårt hus



Galen rackare som slaktar reklamen.

Väldigt seg dag idag, beror både på vädret och natten som var förmodar jag. Vi är lata idag och slöar inne, leker, busar och vilar. Jag har så ont i ryggen, det blir mycket lyft och bära. Det blir en del konstiga rörelser också eftersom att hon aldrig är stilla så lyfter man på alla möjliga vis så jag har väl sträckt mig.

Nu äntligen vilar hon efter att ha varit vaken i stort sett hela dagen fram tills nu. Det är skönt för man behöver verkligen en andningspaus och ladda batterierna emellanåt. Mer nu än tidigare eftersom att det är mer rörelse och hon har mer energi att förbruka.

Nu ska vi fixa till någon lunch och passa på att äta innan vi ska ta tag i lite av varje här hemma.



Lijas husmus står på tork i diskstället efter en mangoattack tidigare.



Kommentarer
Postat av: Annika

HAHAHAHAHA!

2009-06-10 @ 14:35:29
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0