Endast det bästa är gott nog till min älskling!



Jag måste tipsa er om den bästa zinkkrämen. Nämligen denna från Weleda. Eftersom Lija har en del babyhull så blir det massa veck lite här och där, speciellt under hakan och när hon dregglar och det blir blött så blir det lätt irriterat där. Jag har provat alla salvor som finns men denna är i särklass den bästa.

Man ska ju även tänka på vad det är man smörjer på deras hud och denna är helt naturlig och utan konserveringsmedel. Den innehåller bland annat bivax och hudvänligt ullfett, ekologiskt odlad ringblomma samt kamomill som verkar lugnande och lindrar vid retningar.

Jag kan varmt rekommendera denna till röda babyrumpor och irriterade veck, så lägg hellre 79:- på denna än femtio kronor på Natusan från Ica som är helt värdelös tycker jag. Det känns betydligt bättre att använda denna också.

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för tipset, har fått prov från den här så jag kommer säkerligen testa :)

2009-06-05 @ 23:33:07
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0