Ge mig regn!



Tvspejjaren imorse.

Nej nu är jag heligt trött på värmen, Lija också. Med risk för att få alla semesterfirare på mig så önskar jag ändå regn nu. Iallafall en dag eller två så man får en chans att återhämta sig lite.

Lija har varit ganska krävande både idag och igår och jag känner att krafterna och orken inte är densamma i denna värme. Saken blir ju inte bättre när man går och räknar ner dagar tills på fredag då N:s semester börjar. Igår kväll var jag helt slut och N sa till och med att han kan ta semester nu ifall jag behövde det men jag ska nog klara mig till på fredag. Men som sagt värmen gör sitt till. Lija älskar att svalka sig i sin pool på balkongen, jag önskar att jag med kunde göra det.

Jag fick massor av kort i brevlådan nu precis som jag har framkallat, närmare 300 stycken. Så nu ska här grejas med album så fort det passar in. Det är sådant där pyssel som jag önskar att jag hade mer tid över till men det är svårt. Kanske kan komma ikapp med det nu under semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0