Godmorgon!



Busig sötnos alldeles nyss innan det har bliivt för varmt.

Vi är uppe tidigare än vanligt idag. Jag tänkte att vi ska uträtta lite ärenden innan solen steker som mest.
Nu är det nedräkning inför semestern, bara den här veckan kvar sedan har vi fem härliga veckor framför oss. Åh vad jag längtar.

Min lillebror Simon och flickvän Cissi var förbi här igår kväll. De skulle vidare till Nynäshamn för att ta färjan över till Gotland. Jag blev riktigt sugen på att följa med, däremot blev jag inte lika sugen på att komma fram vid midnatt till Visby och bli tvungen att sova i bilen för att campingarna är stängda. Men de är unga och har inga barn så då funkar det allt en natt. De lånade med sig vår dongel så de kan surfa på stranden och kanske webcama lite så vi får se vart dom hamnar.

Nej när/om vi åker så får det bli dagsturen med färjan både dit och hem. Det krävs lite mer planering nu när Lija ska med. Hon har ju varit där redan, fast då åkte hon snålskjuts i magen så jag tror inte att hon känner igen sig.





Lija i magen på Fårö förra sommaren. Det var jobbigt att cykla i värmen kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så go bild på Lija och härliga Gotlandsbilder på dig!

Vill också till Gotland, får nog bli en sväng nästa sommar och hälsa på släkten. Kan bli lite tajt i år...

2009-06-29 @ 15:32:56
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0