Gott & Blandat



Lija fick söta presenter av sin mormor när hon var här. Riktigt fina, svarta, klassiska lackskor med röd rosett i gammal stil och en fin röd sommarklänning i bomull. Det är så kul att få kläder och inte bara köpa själv för det blir en lite rolig blandning då.

Jag har även fyndat lite på Tradera, as usual, som jag har glömt att visa.



Ljusrosa/brun randig klänning från svenska märket Dunnis som står för designerns barns ord för godis. Lite rolig kuriosa.

   

Just nu är jag "hooked up" på småblommigt. Dessa två blev mina för någon dryg tjuga styck.

Kommentarer
Postat av: Anette

Kul när man kan göra sånna fina kap på Tradera :)

2009-06-02 @ 12:04:49
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0