Helgshopping





Jag har letat efter sköna shorts till liten att ha hemma. Lindex hade fått påfyllning i deras "tag tre betala för två" sortiment så det blev några plagg därifrån. Långärmad, vit, sval tröja att ha ute nu så hon skyddas från solen men fortfarande inte blir för varm. Dessutom i ekologisk bomull. Tunn, rosa body med rynk, puffärm och trekvarts ärm samt bruna mjukisshorts. Nu är hon kittad från topp till tå med sommarkläder.

Just nu vilar hon förmiddagsnap i det relativt svala sovrummet. Fläkten surrar långsamt därinne så att luften åtminstone rör sig. Jag ska tömma och sedan fylla upp hennes pool så att hon kan svalka sig när hon vaknar.

Har hunnit vara ute en sväng på morgonen, men det var ruskigt varmt redan vid halv nio. Vi var ut och handlade en pryl som jag ska visa sedan... Jag måste bara få tid till att montera ihop den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0