Leksaksröra



Så här ser det ut allt som oftast när yrvädret har dragit fram.

Nu äntligen vilar hjärtat. Hon ville inte alls lura tidigare idag. Men det är ju väldigt varmt så det förstår jag.
När hon vaknar så ska vi ge oss ut i värmen. Jag ska köpa en förpackning till med pusselmattan och bygga ut den så att den blir större.
 Måste köpa fler par tights till henne på Lindex också men det är så himla dåligt sortiment nu mitt i rean. De väntar bara på att hänga upp höstnyheterna så jag gissar att dom inte fyller på något. Trist, tycker att deras tights på flickavdelningen, tag tre betala för två, är suveräna. De är egentligen trekvartsmodell men jag har köpt dom i storlek 92 så blir de hellånga.

Jag sitter och klurar och skissar på min tatuering som jag ska göra efter sommaren. Jag väntar på förslag från han som ska göra den också. Jag visar er när jag klurat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0