Morgonkaffe



Söt tjej som ligger och tar igen sig lite efter att ha stått och förflyttat sig mellan bord och soffa stående/gående på balkongen 47 gånger. Hon är så duktig på det och förstår att man måste hålla i sig och flytta med armarna.

Sommaren är kvar, härligt. Vi ska passa på att njuta idag då den tydligen ska försvinna ett tag i veckan. N är hemma med oss idag, mysigt.

Nu ska vi sätta oss på balkongen och dricka morgonkaffet i solen. Lija håller sig på golvet i skuggan, där trivs hon allra bäst. Men så fort vi är ute på balkongen så reser hon sig mot stolen eller bordet så jag gissar att det blir att dricka kaffet fort...

Förresten, bilden är min nya favorit och jag tror nästan att det blir en förstoring av denna till min kommande fotovägg i hallen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja jättegulligt kort =)

2009-06-01 @ 11:47:35
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Anette

Jättesöt bild och så mysiga milda färger med vit beige och rosa :)

2009-06-02 @ 09:58:42
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0