Myspysdag



Älskade lilla charmtroll.

Regnet öser ner utanför och vi skruttar omkring hemma och myser. Jag fikar på hembakad kärleksmums och dricker hett kaffe. Lija trixar med sina leksaker och är på ett strålande humör idag med. Igår var hon på topp, inget gnäll på hela dagen utan hon bara snackade och skrattade hela dagen lång. Denna dag har varit exakt likadan hittills. Hon bubblar mest hela tiden om ditten och datten och rätt vad det är så skrattar hon högljutt. Goa goa unge vad jag älskar dig!

Jag hade tänkt att vi skulle ge oss ut på en promenix och handla lite inför helgen bland annat men just nu har jag ingen lust med det för det vräker som sagt ner. Hoppas sommaren kommer tillbaka lagom till N:s semester börjar i juli.

Tydligen ska inte vädret bli något vidare till midsommarhelgen heller, trist. Midsommar är just en sådan dag som inte blir sig lik om man inte kan fira den ute, spela kubb och njuta.

Nu ska nog skruttan vila en liten stund så att hon är på sitt bästa humör när pappa kommer hem. Jag ska nog spela lite betapet på datorn i sängen tror jag.




Kommentarer
Postat av: Anette

Så härligt att hon är på så bra o mysigt humör ;)

2009-06-12 @ 21:25:32
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0