Naionaldagsdryck



N var till Ica och handlade ingredienser till mig för jag skulle ju baka. Han kom hem med denna superdryck med gojibär och passionsfrukt. Jag är grymt förtjust i passionsfrukt och har varit nyfiken på gojibär då de ska vara extremt nyttiga. Denna får högsta betyg för den var riktigt god för att vara en hälsodryck. Den kostar 28 kronor på vårat Ica. Så det blev min nationaldagsdryck!

Jag har bakat kärleksmums, ska avnjutas efter middagen som ändrades till oxfilèpasta med champinjoner, färsk persilja och tryffelolja i. Men nu högsta koncentration på fotbollen, spännande!
 Jag har förresten spelat mycket fotboll som ung, spelade bland annat i division 2 som 14 åring, inte så illa pinkat!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh den ska jag testa, älskar passionsfrukt!

2009-06-06 @ 21:22:31
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0