Polarn & Pyret SALE!

Polarn & Pyrets rea startar på torsdag klockan 10:00. De börjar med att sätta ner med 30% men har man lite is i magen så vet jag att någon gång efter midsommar brukar det vara 50% som gäller. Men det brukar aldrig eller sällan bli mer än så. Detta säkert för att andrahandsvärdet är så bra så dom behöver helt enkelt inte sätta ner varorna något mer.
 Får dom mycket över av någon artikel så dyker den garanterat upp på någon av deras outletbutiker istället så småningom. Tyvärr så ska butiken i Barkarby stänga efter midsommar, förmodligen konkurrerar den en hel del med butikerna i city samt närliggande gallerior.

Här är några av mina favoriter just nu ur deras sortiment, dessvärre tror jag inte att någon utav dom hamnar på rean.

   
   
                                 
Bilder: Polarn & Pyret

Tunika med blommönster 175:-.
Kofta med en knapp 195:-.
Topp med liten volangärm 125:-.
Rutig blus 175:-.
Baddräkt 145:-.


                                      

Kommentarer
Postat av: Erika

ja det är jättefint där! ohj deras rea får man ju inte missa =)

2009-06-08 @ 11:33:09
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

tröjan med katten älskar jag med, har varit på väg att köpa den flera gånger :)

2009-06-08 @ 12:03:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anette

Tack för tipset, hade inte koll på när rean skulle börja...

2009-06-08 @ 12:39:17
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0