Regn & Rusk



Trädklättrare i söndags.



Tjolahopp! Idag regnar det och blåser men det gör oss ingening. Vi behöver ha en hemmamysdag och det är lättare att motivera sig till att fixa och plocka när det öser ner utanför. Att mysa i sängen är inte heller dumt en dag som denna.

Förnatten var lite bökig, Lija ville inte riktigt sova mer omkring midnatt. Vaknade var femte minut och gnydde och var gosig. Somnade äntligen omkring klockan ett men då var ju jag klarvaken och hade svårt att somna. Ibland är det bara såhär inte mycket man kan göra förutom att gosa med henne.

Jag har ju aldrig trott att Lija ska krypa men igår så gjorde hon något nytt, trycker sig bakåt på golvet med händerna. Kom iväg ett par meter. Man ser att hon vill framåt men det blir bakåt. Ja det händer något nytt precis varenda dag nu, det går så otroligt fort med utvecklingen nu.

Nu ska jag ringa och boka tid för en tatuering, ja du läste rätt, hos en av de mest välrenommerade på söder. Jag har aldrig sett mig själv med en tatuering men jag har tänkt på det sedan Lija föddes och nu ska jag göra slag i saken. Jag ska skriva Lija vänt mot mig, vågrätt på vänster handled ( närmast hjärtat ), i skrivstil. Förhoppningsvis kommer det att fyllas på med åtminstone ett namn till så småningom...

Nu ska jag fixa iordning mig, Maritha ringde nyss, vi sticker iväg och handlar lite istället.

Kommentarer
Postat av: Anette

Kul med tatuering! Ska bli spännande att se resultatet ;)

2009-06-03 @ 11:48:46
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0