Renovering pågår...



Emilia och Lija triv bra i varandras sällskap.



Det gäller att ha koll på vad kompisen pysslar med. Är det någon roligare leksak kanske?

Renovering
utav desginen på min blogg pågår. Jag vet inte när det är färdigt riktigt då det är en väldigt busy man som är snäll och fixar men förhoppningsvis snart!

Gårdagen spenderades hemma hos Maritha och Emilia i deras underbara trädgård. Trots att jag smorde in mig med hög solskyddsfaktor så lyckades jag bränna mig på axlarna bland annat.
Tjejerna lekte i skuggan och vi stekte i solen och käkade glass. Lovely! Ett extra plus är vardagsmotionen man får när man går till Maritha, det blir en dryg mil fram och tillbaka. Perfekt att slå två flugor i en smäll.

Lija vilar en sen förmiddagsnap nu, sedan ska vi ut och fixa lite ärenden samt njuta av solen. Senare i eftermiddag ska jag till frissan och göra slingor. Jag ska ljusa upp det rejält nu inför sommaren. Oh, vad skönt det ska bli. Det syns att det är ett tag sedan nu.



Joxar med trasan - du kanske slipper stallet pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0