Så här kan det gå...





... när man lämnar maten obevakad för en sekund eller två.

Alldeles nyligen hemkomna från föräldraträffen på Minipigan. Det handlade om olycksfall, första hjälpen med mera. Mycket, mycket matnyttigt!
Vi gick sedan och handlade lite och hälsade på svärmor/farmor på jobbet. Det spöregnade när vi gick till öppna förskolan så jag drog på mig gummistövlar, regnskydd på vagnen, paraply ja hela baletten. Nu när vi gick hemåt var det såklart uppehåll så det blev lite extra prylar att kånka på hem, plus tre paket blöjor. Snacka om att jag var svettig när jag kom innanför dörren.

Nu väntar vi på N som kommer vilken sekund som helst. Vi ska laga kycklingkebab med pitabröd och lite olika såser och goda grönsaker.

Imorgon ska vi eventuellt åka med Minipigan på utflykt till ett naturområde här i närheten. Men jag såg nyligen på väderleksrapporten att det ska bli blåsigt som bara den imorgon samt regn så det lockar inte så mycket just nu.





Så här fint blev det med ramarna jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0