Semesterkläder





Jag fick hem lite annat från Tradera i veckan som var som jag inte har hunit visa. Tunikan ovan var ny med lappar i storlek 92 från Polarn & Pyret. Den har jag bara gått och väntat på att den ska dyka upp på Tradera för jag tittade på den precis innan Lija föddes men slog aldrig till då. Det kunde ju faktiskt ha varit en liten kille som låg i magen trots att vi fick ett 90%-igt besked vid ultraljudet. Kostar 195:- ny men jag fick den för 93:- så jag är nöjd.

Klänningen i pastellfärger blev i slutändan gratis för hon skickade den till fel adress och så vidare så hon kompenserade mig med att ge mig den. Den kommer från Roche little roche som jag ej har handlat något ifrån tidigare.

 De kommer nog komma väl till pass i sommar och på den eventuella semestern på Gotland, Fårö. Det lutar åt att vi åker till vårat smultronställe där i slutet av juli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0