Tekniskt avbrott



Lija igår när vi väntade på Maritha & Emilia.



Jag har haft lite tekniska problem både med bloggen och sedan överföringen av bilder så det är därför det har varit lite snålt med inlägg. Jag tycker det är så trist med inlägg utan bilder så då struntar jag hellre i att blogga. Men nu är jag back on track igen!

Igår stack vi iväg med Maritha och Emilia och handlade mat på ett köpcentrum en bit bort. Skönt att slippa göra det till helgen för då går halva lördagen bara till att handla när man kan göra roligare saker. Jag passade också på att göra storstädningen igår, det vill säga badrum, golv, bäddade rent och tvättade. Så nu slipper vi grovstädningen med imorgon.

Här är det riktigt kasst väder idag. Det blåser storm och öser ner regn så vi håller oss hemma och kurar idag. I skrivande stund så har vi gosat ner oss med våra täcken i soffan och Lija grejar med en leksak halvliggandes, soft!



Busfrö hjälper mamma hänga tvätt.



Mammas finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0