Tröstshopping





Blus från VILA 300:-.

Jag har känt mig lite låg idag, inte av någon speciell anledning men ibland bara är det så. Så jag unnade mig en fin blus från danska VILA när vi var nere och hälsade på Lijas farmor. FIn smalrandig med smock nertill och brodyr. Luftig och skön och jag tog den i en storlek större än vad jag brukar för att få den lite större.

Vi har varit ute och gått lite och försökt njuta av solen och värmen men Lija tycker inte alls att det är så skönt. Jag märker att hon blir lite småirriterad och stingslig liksom. Nu somnade hon som en stock när vi kom hem. Pluttan, värmen tar på krafterna när man är liten. Ja när man är stor med för den delen.

När hon vaknar ska hon få plaska mer i sin pool. Vi har redan gjort det två gånger idag men jag tror nog att hon kan tänka sig ytterligare ett dopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0