Ute på vägarna



Bild: Google

Nu har vi packat in oss hela lilla familjen och är på väg till mormor och gammelmormor på landet. Vi blir ett glatt gäng både barn, vuxna, hundar, katter och hästar som ska trotsa väder och vind och fira midsommar.

Jag var uppe halva natten igår och förberedde midsommarmat. jag gjorde Västerbottenpaj, rabarberpaj, skrubbade fyra kilo potatis med mera med mera. Men det känns bra nu att ha mycket förberett. Så nu när vi kommer fram om en dryg halvtimme blir det sillunch och sedan går den tradiotionella kubbturneringen av stapeln.

Lijas lilla kusin Janina, som är fyra år, kommer också så det blir nog kul för henne.
 Nu ska jag hålla koll på min man som kör bil för det är väldigt mycket trafik på vägen.

Till er alla från oss alla önskar jag er härmed en riktigt bra midsommar med god mat och trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0