Körsbärsdoft



Tidningen Glamour förgyllde min fredag med en prenumerationspremie av hög klass. Duschkräm och bodylotion från Bodyshop i deras nya doft wild cherry samt ett par rosa skrubbhandskar. Dessutom är det fullsize flaskor så det var ingen dålig premie direkt. Nu vet jag vad jag ska göra ikväll!

Den doftar helt underbart så det är nog min nya favoritdoft ur deras sortiment nu. Har länge haft deras bodybutter i strawberry men denna är snäppet härligare.

Vad jag betalade? Jo 49:- för tre nummer samt detta!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh det var inte illa! Själv hoppade jag på när man fick en vitamin E kräm samt face mist från Body Shop :) Också 3 nr för 49 samt fullsize premierna...



(har körsbärsscruben, älskar den även om mangoscruben är snäppet bättre)

2009-06-12 @ 21:41:29
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0