Host Host!



Alldeles nyvakna här efter en ganska okej natt trots en liten sjukling. Det har hostats en del och hon har svårt att ligga ner för att hon är så rosslig i bröstet. Hon har fortfarande ingen feber så jag hoppas att hon slipper det.

Det blir en lika soft dag idag som igår, vi ska väl iallafall göra vår plikt och gå och rösta på eftermiddagen. Annars blir det en väldigt stillsam söndag. Nu ska vi dricka smoothie och kolla på En shopaholics bekännelser, mitt filmval såklart. Förhoppningsvis är det massa fina kläder och outfits att titta på.
Nu verkar jag bli av med min smoothie, N bjöd Lija på den och hon blev alldeles tokig. Det var kallt och smarrigt tydligen. Nyttigt för lilla fröken också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0