Envisa förkylning



Busunge som tycker att våra datorer är de absolut bästa leksakerna.

Vi låg och drog oss till omkring klockan nio idag. Oftast går vi inte upp innan dess utan ligger i sängen och myser och kramas, Det är så härligt att hon vill det så det gäller att passa på.
Jag har precis lagt henne i sängen igen för hon var så trött. Jag hade också tänkt ta igen lite sömn men av erfarenhet så vet jag att luren nu på förmiddagen blir kort. Däremot på eftermiddagen kan man få en timme, så jag håller ut till dess.

Hon har fortfarande hosta och är snorig, rosslig i bröstet. Har hängt kvar i en vecka nu. Hon är påverkad när hon andas, alltså det rosslar, inte att hon har svårt att andas men man märker att det är jobbigt.

Med andra ord så har vi inga högtflygande planer idag heller utan vi fortsätter vänta ut förkylningen och tar det lungt.

Polarn & Pyrets rea startade idag så jag ska skicka dit N på lunchen tänkte jag. Den smårutiga blusen som jag bloggade om häromdagen finns lyckligtvis med och förhoppningsvis även kvar!



Hjärtat älskar att sitta och trixa och pilla med allt möjligt. Det bästa är när jag gömmer något under hinken, då blir hon så ivrig och nyfiken. Jag måste köpa lite mer avancerade leksaker nu märker jag, som hon kan pilla och fundera lite kring. Kanske en aktivitetstavla av något slag eller klossar som man stoppar i hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0