Sköna söndag



Lilla busloppan imorse.

Lija vilar sin förmiddagsnap och så fort hon vaknar ska vi ge oss ut i det härliga sommarvädret. Vi tänkte gå till lekparken och gunga och leka lite i sandlådan. Gunga var verkligen något hon gillade så vi ska köpa en gunga hem och borra upp tänkte vi. Det är ju perfekt eftersom att vi bor i en etagelägenhet.

Natten
har varit bra, hon sov i stort sett hela natten och det får hon gärna fortsätta med för min del. Hon har börjat sova hela kvällarna när vi lägger henne så vi har fått en hel del kvällar för oss själva och det känns riktigt lyxigt. Skönt att hinna med att sitta och prata och få lite egentid tillsammans. Vi hinner sakna henne och pratar mest om henne men det är välbehövligt med vuxentid.

Imorgon har vi tid på BVC, jag vill ha en vikt på henne innan sommar och semester så jag vet att hon får i sig som hon ska. Det känns skönt med en liten koll, inte direkt för att hon är tunn eller så vår lilla klump men ändå.

På onsdag har jag en tid hos frissan för slingor. De ska bli skönt att fräscha till det och ljusa upp det inför sommaren. Jag har inte gjort det sedan i december, när Lija var tre veckor gammal så nu är det dags. Mitt hår växer som ogräs och är faktiskt riktigt fint. Hoppas att det inte blir sämre kvalitè på det när jag slutar amma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0