Dags för lära gå vagn



Slapp dag med inomhusbus och lek hela familjen. Vi har spelat barnskivor, sjunigt, dansat och lekt, mycket uppskattat! Hon är galen i musik den här lilla tjejen. Bland det bästa hon vet är när vi ligger i sängen och jag sjunger lugna visor för henne. Då ligger hon bara och tittar på mig och njuter. Det är väldigt jobbigt att ligga ner och sjunga lågt kan jag berätta, bra träning för lungorna. Men vad gör man inte?!

Efter massa matkladd som resulterade i banan precis överallt så blev det bus i badet. Bada är också en favoritsysselsättning. Hon skulle kunna bada hur länge som helst. Hon blir så förbannad när vi tar upp henne och skriker och sprattlar och ska prompt tillbaka ner i badkaret. Hon plaskar, simmar och far runt i badet så att hon blir helt slut efteråt.

Nu ska jag gå ner i förrådet och se ifall jag kan hitta lite av mina gamla leksaker till henne. Hon har tröttnat på de hon har så jag ska se ifall jag kan överraska henne med något kul. Gåvagnen står iallafall därnere men den rullar så rackarns fort, de gamla modellerna är inte bromsade, så jag tror inte att den är så lämplig ännu. Men jag tror nog att en sådan skulle vara uppskattad. Den grön/vita BRIO är fin men jag har sett en rosa som även är en dockvagn som jag är sugen på...

   
Bilder: BRIO

Den grön/vita är riktigt snygg men jag är osäker på om den  har ställbart handtag och justerbar broms, så att man kan anpassa den efter barnets framfart. Den svarta har iallafall det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0