Avslutning på massagen & Lijas första diplom



Min lilla polkagris i pölen på öppna förskolan.

Idag var det sista gången på massagekursen. Lite tråkigt för det kunde jag tänka mig att gå på varje vecka. Dom små liven älskar det verkligen. Man riktigt ser hur dom slappnar av och njuter, nåja dom flesta iallafall.
Vår instruktör hade bakat en god morotskaka och gjort fina diplom till alla bebbarna. Så nu har Lija fått sitt första diplom, det kräver en applåd och en inramning tror jag bestämt. Det är inte illa att redan ha fått sin första utmärkelse endast fyra och en halv månad liten. Skämt åsido men det var en fin gest och gulligt, det värmde i mammahjärtat. Dom har faktiskt varit väldigt duktiga och tålmodiga alla småttingarna. Instruktören tyckte att det var helt otroligt och ville nästan fota/filma och använda i reklamsyfte för babymassage, gulligt.
 Lija slocknade i vagnen på väg hem och sover fortfarande i sin säng på övervåningen. Jag myser med kaffe och en katt i knäet.



Alex, jimi och Lija.



Lijas första diplom pryder än så länge kylen i väntan på en sväng till IKEA och sedan inramning.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad fint! Duktiga lilla Lija =)

2009-03-19 @ 17:33:47
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0