Blomsterleverans



Idag kom Lijas nya pyjamas ifrån MOLO i flower print. Den är verkligen urtjusig och levererades om möjligt ännu tjusigare i rosa silkespapper och grönt presentpapper. Sådant bara älskar jag och det gör att jag gärna återkommer som kund. En snygg kasse är ett annat bra knep för att göra mig nöjd. Den hänger på tork just nu och ska invigas imorgon. Trots att den säkert kommer att vara stor då jag tog den i storlek 80, men dom är som sagt inte så rymliga i storleken. Finns att klicka hem här för 209:- ( ordinarie pris 349:- ).
Det är lite lustigt för att från början gillade jag inte alls deras kläder utan tyckte nästan att dom var hemska. Men sedan dök det upp en del mönster som jag blev vrålförtjust i och på den vägen är det. Nästan på samma sätt som Odd Mollyförälskelsen växte fram för några år sedan. Nu är iallafall MOLO en utav mina många barnfavoriter.



Den är nästan för fin för att bara användas som pyjamas, kanske får bli mer en mysdress.

Kommentarer
Postat av: emma

superfin :)jag hade nog använt den som msdress istället!

hoppas ni får en bra helg!

2009-03-20 @ 09:30:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anette

Den är verkligen ljuvlig!

2009-03-22 @ 17:00:32
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0